anarchy

"I’m responsible for my own happiness? I can’t even be responsible for my own breakfast" - BJ Horseman, 2014 30 Sep 2019, 12:49 PM
Joined

27 January 2016
Last Seen

Hidden
Gender

Hidden
Location

Hidden
Friends

2 Players
Trades

1 Trade
Auctions

0 Auctions
SARC Fund

0 EC
Forum Topics

7 Topics
Forum Posts

272 Posts
Shop

27 Items

┍━━━━━━━━━━━━━ ⋆⋅»«⋅⋆ ━━━━━━━━━━━━━┑
ʜᴇʏ ʜᴏᴡ's ɪᴛ ɢᴏɪɴɢ. ɪ'ᴍ ᴀɴᴀʀᴄʜʏ*
ᴛʜᴇ ᴀʀᴛɪsᴛ ғᴏʀᴍᴇʀʟʏ ᴋɴᴏᴡɴ ᴀs
ᴘsʏᴄʜᴏ ᴀɴᴅ ʙʟᴀᴄᴋ
* ɴᴏᴛ ᴀɴ ᴀᴄᴛᴜᴀʟ ᴀɴᴀʀᴄʜɪsᴛ

sᴛᴜᴅᴇɴᴛ | (ᴀᴍʙɪᴠᴇʀᴛ)ɴғᴘ | ʟᴇᴏ | ʜᴏʀʀᴏʀ ᴍᴏᴠɪᴇs | ɪɴᴅɪᴇ ᴍᴜsɪᴄ

ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇ sᴜɢɢᴇsᴛɪᴏɴs: ᴋᴀᴍᴜʀᴀᴄᴅᴡᴄ: ᴄᴏᴛᴏғʟʏʜᴜʜᴜᴋʀᴏᴡ

"ɪ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ɪɴ ᴀ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴄᴀʀᴇ,
ʙᴜᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴡʜᴏ ᴅᴏ."
┕━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ •̩̩͙ ━━━━┙
✭      ✭      ✭      ✭      ✭

Creatures (110)

Wall

silvershadow • 21 hours ago

owo ^^ it's always nice to pop back in every once in a while though haha. no prob ^^ i love recommending stuff (btw, doubleknot by stray kids dropped a little while ago) i'm probs gonna badger you whenever i come on ^^" thanks, you too

lunacharm1037 • 1 day ago

So did ya watch it? It was the most confusing episode yet. Don't wanna say more until I know you saw it.

chihiro_sang • 2 days ago

fed some

lunacharm1037 • 2 days ago

Hiya, well I'm looking forward to tonight's episode, last one was totally awesome. I wonder what happened to Jingles body? and the gun? More excitement tonight

lunacharm1037 • 3 days ago

Hi there fed everyone. can't wait for tomorrow night, next episode of AHS lol

wigglytuff • 3 days ago

Unfortunately not :c

Good luck trading though

lunacharm1037 • 4 days ago

yeah I watched it lol I never would have guessed that the religious girl was a killer and framed Jingles. and the "stalker" came back to life, no more sightings of the 70's dude(ghost) last episode was totally awesome..I wondered what happened to you. Missed chatting wit ya

chihiro_sang • 5 days ago

fed some

silvershadow • 6 days ago

if it's not too late- https://eggcave.com/forums/topic/72197?page=1#1581438. ^^" thanks for talking with me c: means a lot

silvershadow • 6 days ago

omigosh, didn't see that reply :v yasss vixx is baee *haha ignore my dying fangirl self* taemin's pretty popular for good reasons ^^ he's quite talented owo. he belonged to shinee. man, still hurts my heart even though it's almost been two years and hey-

chihiro_sang • 1 week ago

fed some

lunacharm1037 • 1 week ago

yeah I really liked that one too. I wasn't a huge fan of Roanoke either, but I'm liking this slasher series so far

lunacharm1037 • 1 week ago

No I only saw first 2 episodes of Asylum never saw hotel but oved Murder House, and cult the best and I really liked coven too. what was the title of the one with the end of the world? I just can't remember

lunacharm1037 • 1 week ago

fed everyone

northpaw • 1 week ago

Fed some and got two seeds.

More Comments