Register
james-bond • 31 January 2012 at 7:42 PM
@lily-No, you don't need a 'dans' because the question I asked was "do you like school?"J'aime le science aussi, et j'aime beaucoup le dessign, l'anglaise, et le francaise aussi. Mais je deteste le mathematique! DX Qu'est-ce que tu aime faire pendant le weekend?
lily- • 1 February 2012 at 5:17 PM
@james-bondOh right, sorry, well I did tell you I'm not the best at it. Well at least I learnt something new 😊 (don't mix up stuff and read carefully. lol)Aww, pourquoi tu deteste le mathematique? J'adore le mathematique. Dans le weekend j'aime faire rien parce que je suis paresseuse la plupart du temps, mais quelquefois j'aime faire du shopping, mais pas beaucoup.Anyway I hope I understood and said this right. I needed help for some words again from a translator, but I don't like using them for full sentences because they're hardly ever right totally. Well like I said I hope I replied properly this time...
james-bond • 6 February 2012 at 1:02 AM
@lily-Je suis mal au mathematique. Je n'aime pas faire du shopping. Mais j'aime faire du shopping pour bonbons! 😃 Tu aime bonbons?