Make friends with Me!!!:P

in Welcomes & Introductions

2 posts

ashjoe • 4 March 2012 at 11:23 AM

My main reason I'm posting this is that I heart Ljoe and EXO.....So my fellow aliens, friend me...

My Personality~Not nice, arrogant, pretty, awesome, friend me, cool, friend me, bored,hungry, tired, stuff, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me,friend me, starting to get tired, friend me, so desperate, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me, friend me.....sigh...I'm done spamming

Female
1,525 posts

himitsutenshin • 4 March 2012 at 11:25 AM

@ashjoe

HELLO. EHEHEH, YOU CAN HAVE L.JOE, I'LL GO WITH CHUNJI >😃

Female
4 posts

wolvesrcool • 3 October 2013 at 12:01 PM

I guess I could add you, I you wanna be friends with me then come and tell me on my wall

Female
66 posts

laitha • 3 October 2013 at 12:06 PM

i want to be frined with you I will send you a request ;-)

Female
3 posts

elfinwolfie • 3 October 2013 at 5:39 PM

i'll be friends

Female
3 posts

arcanine555 • 10 April 2014 at 2:54 AM

Can I be friends with you? 😃
I heart C.A.P! ❤️

Female
2 posts

alindrik • 10 April 2014 at 4:00 PM