Site Blog

Oozing Cupcakes

May 27, 2020 at 12:00 AM

Oozing Cupcakes

Is the bakery even baking these all the way through? These oozing cupcakes are now restocking at the Bakery.

Comments: 22

pipkitten • 27 May 2020, 12:00 AM

Delicious.

Ian • 27 May 2020, 12:07 AM

@pipkitten haha!

dragistar12 • 27 May 2020, 12:10 AM

haha! lol

poe • 27 May 2020, 12:42 AM

Much less tempting not being told they're outright toxic...

iris1929578 • 27 May 2020, 2:03 AM

I’m loving all the new food items!!

galaxyleopard • 27 May 2020, 3:46 AM

Yummy I don’t think I like cupcakes anymore! Thank you Eggcave!

iia • 27 May 2020, 7:21 AM

Eeeew!!! XD

ravensong • 27 May 2020, 7:40 AM

Too bad they aren't real....would love to give them to my dad...

galaxyleopard • 27 May 2020, 9:14 AM

@ravensong Oh yes! Same!

marner • 27 May 2020, 9:21 AM

i don't wanna know what the red filling is...

ssrhetoric • 27 May 2020, 9:49 AM

After watching a whole bunch of Cupcake Wars, I could believe this were real cupcakes.

nut • 27 May 2020, 10:10 AM

minus the ooze, cupcakes + gummy worms sound kinda good

shadowfaxe • 27 May 2020, 10:26 AM

MENU: 1) Cookie Dough cupcake with chocolate filling. 2) Vanilla cupcake with matcha filling. 3) Chocolate cupcake with matcha filling. 4) Dark chocolate cupcake with raspberry/strawberry/cherry filling. At least that’s how I see them... and now I’m hungry and craving cupcakes.

jlya • 27 May 2020, 11:25 AM

Without the oozing those actually look really good.

duckhunter • 27 May 2020, 1:13 PM

this gonna taste like my doormat.

galaxyleopard • 27 May 2020, 1:15 PM

@duckhunter Wait, how do you know what your doormat tastes like? xD

duckhunter • 27 May 2020, 1:15 PM

@galaxyleopard Midnight cravings.

iris1929578 • 27 May 2020, 3:09 PM

@marner the blood of my enemies

sparklefox • 27 May 2020, 7:26 PM

Undercooked cupcakes filled with a totally safe to eat, unidentified liquid and... gummy worms? Yummy.

warriorcatslover10 • 28 May 2020, 6:49 AM

I really don't think you should worry about how cooked they are... @duckhunter XD @ravensong in the same boat my enemies will perish muhahahhahahahahaha XD

duckhunter • 28 May 2020, 8:43 PM

@warriorcatslover10 i think you pinged the wrong guy lol

stefrawr • 28 May 2020, 9:07 PM

yummy

This blog post is now closed to comments.